Странице

петак, 4. јул 2014.

Veliko Tarnovo - Bugarska

Ovo mi je prvi puta da sam bio u Bugarskoj. Poslovno sam bio u gradu Veliko Tarnovo. Put je ok. Malo magistralnog puta malo autoputa sve u svemu ok. Dobre benzinske pumpe (ovde ću da spomenem OMV jer na njih uglavnom stajem) i što je najbitnije lepa priroda. Priroda je prelepa.Ono što sam malo izguglao i našao preko wikipedije me je oduševilo. Nekada je bio glavni grad Bugarske tokom srednjeg veka. A i to je poslednji grad koji je pao pod vladavinu Turske.
Grad careva je ostao uspomena na stara vremena.
















Ono što mi se posebno svidelo u Veliko Trnovu a to je pogled na reku Jantra. Ove slike su fotografisane iz jednog od restorana koji su okrenuti ka reci. Pogled je fantastičan.

Ono što me je posebno oduševilo u Bugarskoj a to je ljubaznost. Ljudi su jako prijatni i gostoljubivi. Cene su slične kao u Srbiji a i hrana. Nadam se da cu uskoro okačiti na blogu i neki tipičan recept iz bugarske kuhinje. Evo još fotografija:














3 коментара: